از بلیچینگ دندان چه می دانید؟
نوشته شده توسط : نت ویر

یک لبخند درخشان و زیبا اعتماد به نفس شما را افزایش میدهد و تاثیری ماندگار بر جای می گذارد. بلیچینگ دندان که به عنوان سفید کردن دندان نیز شناخته می شود، یک روش دندانپزشکی زیبایی است که به ایجاد لبخندی سفید تر و شاداب تر کمک می کند. در به بلیچینگ، روش های مختلف مختلف آن، مزایا، خطرات آن و اهمیت راهنمایی حرفه ای می پردازیم.

بلیچینگ دندان چیست؟

دندان ها به طور طبیعی در طول زمان به دلیل عواملی مانند بالا رفتن سن، رژیم غذایی و در کل سبک زندگی اشتباه  تغییر رنگ می دهند. عواملی مانند قهوه، چای، نوشیدنی های شیرین و عادات مضری مانند مصرف نوشیدنی های الکلی و سیگار کشیدن به مینای دندان آسیب زده و باعث زرد شدن دندان می شوند.

 بلیچ کردن دندان با از بین بردن لکه های ایجاده شده و روشن کردن رنگ طبیعی دندان ها موجب سفید شدن آن ها می شود. رایج ترین ماده در  مواد و ژل بلیچینگ، پراکسید هیدروژن است. این ماده، مولکول های رنگدانه ای که باعث تغییر رنگ می شوند را تجزیه می کند و دندان های شما را درخشان تر نشان می دهد.

روش های مختلف بلیچینگ دندان

بلیچینگ با روش های مختلفی انجام می شود که هر کدام مزایا و ملاحظات خاص خود را دارند. در اینجا به این روش ها می پردازیم:

بلیچینگ در مطب:

سفید کردن دندان در مطب که توسط متخصص دندانپزشکی انجام می شود، شامل استفاده از یک ماده سفید کننده با غلظت بالا بر روی دندان ها است. این روش معمولاً نتایج سریع و چشمگیری را در یک جلسه ارائه می دهد.

بلیچینگ دندان در خانه:

در این روش از پلاک های متحرک استفاده می شود. پلاک های بلیچینگ خانگی به صورت سفارشی توسط دندانپزشک شما ساخته می شوند. یک ژل سفید کننده و دستورالعمل های خاصی در مورد نحوه استفاده از آن ها در خانه به شما ارائه می شود. این روش راحتی را ارائه می دهد و امکان سفید شدن تدریجی در طی چند هفته را فراهم می کند.

محصولات سفید کننده بدون نسخه

محصولات سفید کننده بدون نسخه مانند خمیر دندان سفید کننده، نوارها و ژل ها به راحتی در فروشگاه ها موجود است. این روش ها اثربخشی متفاوت دارند و ممکن است برای دستیابی به نتایج قابل توجه بیشتر طول بکشد.

منبع: smilebright.ir





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: